2013. december 23., hétfő

14. rész- Egy zűrös reggel

-Anne szemszöge-
Reggel James mellett keltem fel. Rögtön megnéztem, hogy ven-e rajtunk ruha, hogy ne történjen semmi. Szerencsére megnyugodhattam. Átöltöztem bikinibe, majd csobbantam egyet a medencébe, hogy kijózanodjak. Tervem sikeresnek bizonyult. Szeretem a csendet. De ez nem tartott sokáig.. Kendall és Logan léptek ki az ajtón.
- Jó reggelt, hugica!- köszöntött Loggie.
- Jó reggelt- válaszoltam. Hol van az én egyetlen drága párom?
- Szerintem még alszik- érkezett a válasz Kendalltól.
- Akkor még kint maradok egy kicsit- jelentettem ki, majd a két fiú is csatlakozott hozzám. Beszélgettünk, mire Kendallnak csörgött a telefonja. Félrevonult beszélgetni, mi pedig bátyámmal tovább pancsoltunk. Egy kis idő múlva James is csatlakozott hozzánk, aki egy csókkal köszöntött.
- Életem, lassan el kéne kezdeni pakolni, mert holnap indulunk..- közöltem a tényeket.
- Tudom- érkezett az egyszerű válasz. Kiszálltam a medencéből, megtörölköztem és felmentem készülődni.


-Carly szemszöge-

Másnap egy kicsit korán volt reggel, mert előző este kicsit becsíptem. Na jó.. nagyon. Reggel, vagyis délben mikor felébredtem Logan nem feküdt mellettem. A telefonja itt volt az éjjeliszekrényen, de a srác sehol... Lementem a nappaliba, de ott sem volt. Ekkor meghallottam, hogy kint vannak a medencénél. Kimentem, de nem szóltam és nem is vettek észre. Néztem, ahogy Anne és Logan beszélgetnek, meg hülyülnek. Kendall észrevett, de ügyet sem vetett rám, mert épp a legújabb barátnőjével beszélt telefonon. Anne gyorsan elhúzott mellettem maga után húzva James-t és mindketten egy gyors Sziát! nyomtak, majd el is tűntek. Nem értettem miért. Majd egyetlen kérdés feltétele nélkül már válaszolt is:
-Csomagolnak mert holnap indulnak.
-Ohh. Tényleg el is felejtettem.-mondtam mosolyogva.
-Egyszer mi is elmehetnénk. - mondta Logan cuki mosollyal pofiján.
-Ez jó ötlet.
-Amúgy Carly, Jó reggelt!- mondta és megcsókolt.- Annyira szeretlek.
- Én is szeretlek LoggieBear. - mondtam az újabb csók után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése