2013. augusztus 21., szerda

11. rész A duplarandi

- Anne szemszöge-

James visszarántott, egyenesen a víz alá, és megcsókolt. Ez a csók más volt, mint akármelyik másik. Éreztem a szenvedélyt. A pillangók régi ismerősként támadtak fel hasamban. Fáztam, de egyszerre melegség is eltöltötte testemet. Szorosan ölelt, bárhogy próbáltam, nem tudtam kibújni öléből. Egyszer csak csobbanásra lettünk figyelmesek, amitől megrezzentünk. Barátnőmet véltem felfedezni. Igen, Carly is a vízben végezte. A felszínre úsztunk, és kiültetett engem a medence szélére. Még egy csókot kaptam és ő is mellém csüccsent.
- Mit szólnál, ha elmennénk randizni?- dobta fel az ötletet, amire Cars felkapta a fejét.
- Dupla randi?- kérdezett rá.
- Legyen. Logan elhívott?- mosolyodtam el.
- Igen, végre megtörtént!!- mosolyodott el, és kinyomta magát a vízből.



-Carly szemszöge-

Megbeszéltem Anne-el, hogy menjünk duplarandira, így legalább, ha valami rosszul sülne el Logan-nel ott lesz velem. Miután kimásztam a medencéből elindultam volna a szobám felé, de Loggie utánam jött.
-Ne menj még! Szórakozzunk egy kicsit.-mondta.
-Oké, de jár neked valami. –mondtam és mosolyogtam. Logan szája csókra állt, de csak nevettem és visszalöktem a medencébe.
-Igen ez még járt nekem. – mondta miután feljött.
Csak mosolyogtam, és Anne meg James is.
-Gyere be te is. – mondta, majd nézett a cuki boci szemeivel.
-Oké. –mosolyogtam el magam és visszaugrottam a vízbe. Logan odaúszott hozzám, de én lefröcsköltem, így nem nagyon tudott a közelembe jönni. Kicsit később, amikor már napoztunk Anne odajött hozzám.
- Mi lenne ha odamennél a bátyámhoz és megcsókolnád? Erre vár már legalább 4 éve.
-Gondolod? –kérdeztem.
-Csak menj! –már majdnem kiabálva parancsolta.
-Oké. –mondtam és elindultam a leendő barátom felé. Éppen a napozóágyban feküdt James mellett. James felült amikor Anne odament hozzá, aki elé ült és megcsókolta.
Én odaálltam Logan mellé, Ő pedig felnézett rám.
-Mizu? –kérdezte csillogó szemekkel.
-Csak ennyit akartam. –lehajoltam és megcsókoltam. Már kiskorom óta szerelmes vagyok belé.
Arra gondoltunk, hogy elmehetnénk a Nazzu-ba. Vagy talán egy mozi. Így hát mozi, aztán kaja lett. Nagyon jól éreztük magunkat.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése