2013. augusztus 12., hétfő

10. rész Egy furcsa nap

-Carly szemszöge-

Megbeszéltük, hogy másnap elmegyünk egy mozira, meg utána harapni valamit. Együtt mentünk le a konyhába, de előtte még bevittem a szobámba a virágot.
-Szóval... - kezdte Anne a konyhában.
-Semmi. -vágta rá Logan.Anne a szemét forgatta erre a kijelentésre, mire Logan egy kicsit fejenbillentette.
-Héj! -csattant rá Ann.
-Bocsi?! -kérdezte és egyben mondta Logan. Anne nagyon haragosan nézett rá olyan 'ezt még nagyon megbánod tesó' tekintettel. Komolyan néha még én is megijedek ettől a csajtól.
Kimentünk a teraszra Anne-al és megbeszéltük azt amit a szobában Logan-nel beszéltem.

Sétáltunk amikor egyszer csak James és Logan mögöttünk voltak. Egy pillanat és Anne máris a medencében landolt. James persze utána ugrott és "megmentette".
-Meg ne próbáld!- szóltam rá Logan-re a kezemet magam elé tartva, mintha fegyvert fogna rám.
-Ugye nincs a zsebedben telefon, pénz vagy hasonló? -kérdezte nagy mosollyal. Erre elkezdtem futni, de nem igazán jutottam messze, mert Kendall és Carlos feltartottak.
-A francba!- Kiabáltam el magam és miközben sikítoztam egyben jót nevettem is. Logan elkapott, felvett a vállára és kivitt, majd ilyen helyzetben beugrott velem a medencébe.

-Anne szemszöge-

Bár tudok úszni, James utánam úszott, hogy megmentsen. Kihúzott a medence szélére, feltett, felnyomta magát hozzám, és ajkaimra forró csókot lehelt.
- Jól vagy?- láttam aggódó tekintetét, ami engem is kétségbe ejtett.
- Igen. De ha most aggódsz, miért nem akkor gondolkodtál?- néztem mélyen szemébe, és próbáltam komoly lenni, ami vele szemben képtelenség.
- Olyan jó bulinak tűnt... Ne hari...- nézett rám nagyra nyílt szemekkel.
- Jaj, te..- mosolyodtam el, majd ledobva ruháimat, bikiniben újra beugrottam, majd lenyomtam őt a víz alá.
- Heey, ez vért kíván- mosolyodott el, és egyre közelebb úszott hozzám. Majdnem odaért, mikor hirtelen lefröcsköltem, és arrébb úsztam.
- Hamarabb kell felébredned ahhoz, hogy Anne Millerrel kikezdj...- fordultam meg, és húztam volna fel magamat a medence szélére, de az én drága egyetlenem visszarántott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése